måndag = pluggpluggplugg + träningsmatch!

skolan var ganska soft, var inte så trött, eller hade så ont i kroppen som jag trodde, och det var ju bra.
Hade iafl IUP i 20 minuter, sen svenska, skrev på insändaren, min är verkligen inte bra, haha. Sen 2 timmars hål eftersom att idrotten var inställd. vi spelade kort och så. Sen biologi då vi tittade på film. Sen spanska och då satt jag , mattis och johanna och läste kärleksdikter på spanska eftersom vi var klara med allt (duktiga som vi är) så vi fick göra lite vad vi ville i boken. sen slutade jag efter det eftersom att matten var inställd! Haha alla stack typ men jag, cilla och matilda gick och tittade så det verkligen var så att den var inställd, så vi inte fick skolk eller något, för det ville vi ju inte :) hihi duktigt. Tog bussen hem och kom hem en timme tidigare vilket betyder att jag fick en timme mer att plugga vilket betyder att betygskriterierna för hk:n är klara, engelskan är inskrivet, och så har jag kört igenom spanskan några gånger så jag måste säga att jag har varit riktigt duktig idag! :)
haha nu ska jag snart äta sen tagga om  till en träningsmatch mot borlänge!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0