måndag

nu är jag tillbaks igen!
igår var det ju dalalagsuttagning, som gick bra tycker jag. Nu är det bara att vänta en livslång vecka typ på svaret om man gått vidare, bara att hoppas på det bästa! Men en massa skratt blev det verkligen! Det måste nog vara några av världens bästa tjejor som är med! vi har ju nästan blivit som en enda stor familj.. Haha
Idag så var det en ny vecka för er som inte har förtsått det, den började med iup, svenska där vi skrev våran sak som jag alltid glömmer bort namnet på. Sen idrott som var jätterolig till en början, sen inte det. Spelade innebandy iafl, killarna mot tjejerna! Sen så vart det biologi, spanska, riktigt bra film , lite småläskig ibland bara , hihi. tillsist matte ,sen hem och plugga spanska, snart blir det utvecklingssamtal sen träning.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0