hej träningsverk

min helg har varit awesome!
första matchen förlorade vi med 1-2, men den var helt cp :o  typ dom spelade asfult och domaren blåste aldrig, så då kom stina fram ska ni veta! ;) , men sen match vann vi med 4-2 kanske? kommer inte ihåg men vi vann iafl och det är ju huvudsaken. Sen hade vi en timmes uppehåll och sen match igen , vi vann den också vi låg under med 0-2 men tog igen i sista och vann med 4 eller 5-2! kung. så vi kom två eller etta, beroende på hur sista matchen gick.
sen fick jag reda på att vi har träningsmatch med dameran imorgon , men det är bara att bita ihop. sen seriepremiär på lördag, jag älskar innebandy!




Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0