torsdag

hej på er!
igår så körde vi beeptestet på profilen , och gissa vad? Jag förbättrade mig med en och en halv nivå!! Fett stolt! Det firades med lite kycklingspett och potatissallad mys i domarrummet med Mathilda och Johanna efter skolan sen två träningar.
 
Idag var det en helt normal torsdag. På långhålet gick jag , Mathilda , Johanna och Nathalie till ICA och köpte lite igredienser och sånt till vårat bakmys vi ska ha med klassen imorgon. Jul musik, lussekattbak och massa annat med världens bästa klass! Då kan ju inte en fredag sluta så mycket bättre. Och sen är jag sjukt taggad till i helgen så det finns inte! På lördag, breaking dawn part 1 med Pilla, Mathilda och Johanna! Sen två matcher på söndag + se på elitmatch, mora-rönnby. Kan erkänna att det hade varit roligare att se falun-sala då , men det funkar lika bra med mora-rönnby!

Nej nu ska jag sätta mig och skriva lite på engelskauppsatsen sen sätta mig framför brasan och virka lite. En dag kvar i skolan , sen en hel veckas paro, mitt liv kan ju nästan inte bli så mycket bättre nu.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0