tisdag

wiihoo, jag och johanna har kommit med i träningstruppen i dalalaget!!! nu blir det träningar med dom fram till vecka 50, sen tar dom ut 16 spelare som ska med till sm, resten reserver, och ska göra allt jag kan och lite till för att ta mig dit! helt sjukt, har knappt fattat det än!

ja gårdagen kom ju med glada besked! Idag tror jag att jag, Johanna och Pernilla ska ner på stan och fika lite. Har inte sån stor ork att åka skridskor idag känner jag. Och sen blir det miniturnering med killarna ikväll. Skojsigt värre! Ska börja packa lite smått idag också till helgens äventyr, då vi ska på ett läger i enviken med dalalaget. Eftersom jag är borta hela dagen på torsdage sen åker vi halv sju på fredagen. Ska ringa och väcka Pilla och Johanna, tycker att dom borde vakna nu!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0