måndag

hej på er!
tillbaks i skolan, lite skönt ändå, fast hade gärna praoat lite mer. Men dom närmsta veckorna är det ett jäkla massa plugg, så kan varna för dålig bloggning.
Idag hade vi ju bad på idrotten, hata. Men det gick bra, badade bubbel bad i 20 minuter och sen simmade i tjugo. Någon annat speciellt har inte hänt. Sen jag kom hem har jag setat och pluggat bioligi. Prov på torsdag. Då vi också har spanskaglosor, och fysik läxa. Men tar biologin i första hand. Ska snart slänga i mig lite mat sen dra ner på träning , men först sitta och plugga lite islam. Hanna ska ju bjuda på gofika! Grattis i efterskott sötan! ♥ aja, ska äta när som helst nu. Hejhej



mina favoriter!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0