första dagen på prao över

det var verkligen jättekul! :)
nu har jag massa att berätta om! , kan ju börja med att filmen var jättebra verkligen! Jättebra slut och allt, nu längtar man till nästa film ska komma ut ju. Hihi

Igår så vart det ju en heldag med bara innebandy, var jättekul även fast inte resultaten vart så bra på någon av dom. F96ornas mot leksand så förlorade vi med 7-3 tror jag om jag inte minns helt fel. Men det var helt orättvist tycker jag, vi var minst lika bra , golvet var ju inte det bästa bara. Sen drog vi till mora och satt där från ett, men en massa trevliga folk träffa vi så det var ju bra! Tittade på elitmatchen och rönnby vann med 4-5, jag som hejade på mora.. Men sen var det dax för våran match, som vi förlorade men jäklar vad bra vi var! Synd bara att inte bollarna ville in. Haha knä slog jag i också, jäklar vad ont det gjorde.

Idag så var det ju första dagen på praoen. Började med att jag och felicia hängde upp alla mössor och sånt ,och fick hänga dom hur vi ville bara att det skulle passa och så, sen gick vi och åt thai. Efter det så satt vi upp alla skyltdockor och nu håller vi på att klä på dom och vi får välja vilka kläder vi vill och det ska matcha i ''familjerna'' som dom är. Superkul är det! :)

Aja, nu har jag skrivit nog mycket, ikväll är det träning, hörs imorgon


världens bästa karlsson!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0