dalalaget ♥

hejhej , kom precis hem efter två toppen dagar i enviken. Dom har spenderats med supertrevligt folk och en massa roliga träningar. Tänkte berätta lite kort. Igår så gick jag upp halv 6, vid nio hade vi första träningen som gick bra tycker jag. Sen lunch och så sen på eftermiddagen hade vi ett obligatoriskt test som alla distriktslag, ssl, elitserien och sånt måste göra, och jag klarade rörlighetstestet! haha fett stolt! klarade alla andra också, sen vart det det jobbigaste av allt, beeptestet, fysjutton säger jag bara.. På kvällen blev det mest en massa skratt och kortspelande och vi somnade vid 10,  haha alla var typ helt döda ! Idag hade vi en träning sen plocka ihop och säga hejdå, lite tråkigt faktist. Kommer sakna alla jättemycket nu! Nu ska jag dra mig till tv:n vi hörs kanske senare!


hahahhahha

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0