onsdag

haha kul rubriker nu förtiden! men har man ingen fantasi så får man stå ut med det
idag så kom syon till oss i början och pratade om gymnasieval osv..
sen så vart det musk, jag , johanna , mathilda och heff sjöng! , riktigt bra faktiskt , hehe
17 år med veronica maggio sjöng vi också
sen så vart det mat, spanska, so då polisen kom , var livrädd i början, hehe  men dom var riktigt coola ju!
haha sen när vi kom sa björn att dom hade kommit, sen kom en polis och ba är ni sena , och jag ba nejnej sen tog johanna upp sin klocka och ba nej vi är tre minuter tidiga! haha så han ba okejdå det är lungt!
men sen vart det profil iafl och ja , nu ska jag plugga lite idrott och engelska sen ska jag på brors match, ska duscha också! ses


tagga final på lördag!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0