jättedålig uppdatering!

förlåt, men åskan pajade internett för några dagar sen, själv så sov man då, och det verkar man vara den enda som gjorde! hehe
torsdags,
då hade vi matte, idrott, engelska och spanska, på idrotten gick jag och mathilda runt lite på stan, sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket, jo på kvällen åkte jag, mathilda och amanda ner för att titta på avesta - skogsbo , och avesta vann !
igår så var det spanska, so, engelska, kemi , klf, sen på son kom det ingen vikarie så den vart inställd !, så vi pluggade lite istället, duktiga tjejer! , sen bara hem och ha det tråkigt
idag vaknade jag runt åtta, jag fattar inte varför jag inte kan sova på helger :o .. aja sen upp och äta frukost sen tog jag och pappa lite fysträning i skogen, så nu ska jag köra det 1 eller två gånger/helg sen med anders på veckorna.
sen hem och plugga lite svensk musikhistoria, nu ska jag ta och svara dom som skickat och titta vidare på fb!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0