Grattis johanna!♥♥

förlåt för den superdåliga uppdateringen , man har knappt varit hemma i helgen! men skriver om hela den nu istället!
fredag i skolan var det mest prov/läxförhör och så , sista skoldagen för mig också , riktigt skönt! aja efter skolan stack jag , mathilda  och johanna hem till johanna där vi åt och lite sånt, sen vidare ner till stan där vi gick karnevalsloppet, 3 km , vi hade som mål att vinna, men det gjorde vi nog inte, men jag och mathilda vann över berit, johanna och amanda iallafall!  och det var ju bra! sen var vi nere vid stan hela kvällen ,där vi träffade johan då drog vi till ica för han ville ha cola, sen såg han att det var billigt godis så då köpte han det också, på vägen tillbaka mötte vi falken så då gick vi med han också! efter 10 minuter ungefär blev johan hungrig så vi gick till beppes och dom köpte hamburgare och jag och amanda åt upp deras pommes (a) , runt 10 gick vi för att hämta johanna sen vidare till att blåsa grönt, sen vara nere vid tivolit och runt halv 12 åkte vi hemåt
lördag jag och mathilda åkte ner till halv tolv och tittade på prisutdelningen och självklart så vann vi inte! :( men vi vann tårtkalas dagen före iafl! menmen jag och mathilda åt typ hela dagen , eller först köpte vi nogat och satt oss i plus och åt, sen gick vi till frisören för att titta till johanna , sen åt vi thai efter det satt vi oss i plus igen och åt upp nogaten , sen gick vi lite med johanna och amanda innan johanna skulle samlas då tog vi några varv runt stånden och sen köpte vi brända mandlar och satt oss vid schenen i en och en halv timme innan så vi var säkra på att få platser längst fram! haha, när det började kom gustav och jonathan och gjorde oss sällskap , kallt som tusan blev det också! alla satt och skakade, hehe men mina tre avestastjärnon var helt klart bäst tyckte jag och alla borde ha vunnit! men anton kom tvåa! kung!:D efter det gick vi och åt tjockpizza och värmde oss lite sen blåste och runt elva skulle johanna hem så jag stack hem då och såg slutet på fotbollen , fcbarcelona!!!♥
söndag åkte vi ner till halv två för prisutdelning jag vann! :D haha var typ sist men fick ett halsband iafl! ;) alltid något , och imorgon natt åker jag till turkiet!, sköönt!


och grattis bästa! ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0