onsdag

onsdag äre ju idag för er som har missat det :)
skolan började med iup, där vi skulle ha fått vårat prov, men nej så blev det ju såklart inte! sen bild där vi ritade våra kinatecken som det kommer bilder på imorgon eller på frådag, beror på när jag tar hem dom :), sen så vart det lunch spanska, vi pratade massa och så med en speciallärare eller vad man ska säga, haha ja det blev ju lite jobbigt på slutet om ni förstår vad jag menar! ;) hahahahha
sen so med någon rolig vikarie sen profil som verkligen inte gick bra, jag hatar stolpar, ja jag spelar ju innebandy då för er som missat det också! :), men ett mål fick jag in... ;)
aja träning sen också, och min ipod kommer imorgon! :(
aja

kunglig flicka!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0