i'm flexible!

haha eller inte!, bara lite fålig fantasi på rubriker
skolan idag då först iup, jag fick MVG på fysiken! :DD shiiit! sen VG på biologin, men jag än nöjd där med! :D
haha sen teknik där min och nathalies lilla bro skulle vägas eller vad man säger, den klarade 4 kg och g var 5 , hahah!, men redovisningen var mycket bra så det blir ett G iafl! :) och det är jag väldigt stolt över eftersom jag visste att bron inte skulle klara så mycket! sen så var det egentligen hål men det fanns pankaka kvar så vi åt då ist! sen matte och sen jätte långt hål innan idrotten där vi boxades , så nu är man trött till coopertestet ikväll .. , och jag som har en liten förkylning i kroppen också, som blir anfådd för det minsta lilla, menmen det går som det går!
satt och pluggade engelska till provet på torsdag och jag kan alla glosor så det känns chill!
nu sitter jag och sjunger med till heaven's on fire! haha gulligt!

och grattis Nygge som har tagit sala upp till Elitserien!, coolt!


fintde!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0