den där rubriken

jaja sitter i kläppen, kom hit runt 11 då vi åt lite och så sen åkte och handlade , när vi kom tbx fick vi stugan och vi packade upp lite sen ner till backen där det blev snowboard , men det var inte lika kul att åka själv, var så ensamt och så...
sen ner till aferskiin där det blev lite att dricka sen tbx till stugan, sen när jag skulle sätta på desperate housewives så när jag öppnade fodralet låg det ingen skiva i , den var kvar hemma -.-''' åååhhhhh...
så blev eclipse istl, och jacob, ja vad säger man?!?!, snyggsnyggsnygg!!!
jaja ska väl göra något kul nu om jag hittar på något , imorgon blir det backen igen, men slalom så man kan ta sig mer upp på bergen och så , aja hejdå!



bildbrist här uppe i ingenstans

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0