dagens blablabla

DAGENS KLÄDSEL: täcbyxor, jacka , underställ o.s.v
DAGENS DUSCH: några timmar sedan
DAGENS FRISYR: flätor
DAGENS MAT: grillad korv och sen tacos
DAGENS HÄNDELSE: slalom
DAGENS PLANER: data sen sova
DAGENS VILL HA: .
DAGENS SAKNAD: Mina vänner
DAGENS DROG: skidor
DAGENS TRÅKIGASTE: inget speciellt
DAGENS GODIS: smågodis
DAGENS HUMÖR: jodå
DAGENS KOMPLIMANG: massa ;)
DAGENS SKRATT: kommer inte ihåg något speciellt
DAGENS BILRESA: ingen alls
DAGENS GRÅT: inget alls
DAGENS DRYCK: oboy, cola
DAGENS LÄNGTAN: sommar och turkiet
DAGENS SPAN: finns massa här vettni ;)
DAGENS KÄNDISSPAN: varje gång jag titta mig i spegeln
DAGENS TELEFON SAMTAL: ingen
DAGENS DRÖM: åka till barcelona, thailand och new york och lite sånt
DAGENS PERSONER: familjen och lite av släkten
DAGENS PLATS: backen
DAGENS LÅT: mockingbird , tror jag

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0