101 sätt att åka ur en gameshow

haha sjukt pogram! xd
aja backen idag med, ramlade inte en endå gång! :D , eller jo, på vägen hem men det gills inte, jag skulle åka ner sen rätt in i en ''klippa'' med skidan och sen låg jag där ...
först åkte vi till ''baksidan'' av berget där vi träffade Roger, det känns bra att man har en farbror som man kan prata ut med! ;), hahah , sen när vi åkt lite med han så träffade vi Lollo, Olivia, Emma och dom andra, sen efter några åk med dom så åt vi sen åkta mer och ja, vid 5 åkte vi hem och duscha och så sen äta tacos, titta lite på tv och så , nu sitter jag här med musik :) , snart kommer dagens för jag har tråkigt, hehe!

Mitt lag vann på sportlovscupen!! :D, grymt stolt!, alla utom Sara!!♥


ja ibland är man ju söt! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0