tältning!

jag tältade från igår till idag precis som jag sa , skulle komma massa bilder men pernilla glömde minneskortet till sin kamera hemma , haha men jag tycker om dig endå! , när vi kom dit så spelade vi lite kubb ,jag , johanna och pernilla mot mathilda och jossan , jag tror dom vann faktiskt menmen vi var ganska gryma endå!
sen kom amanda och då gick vi in i tältet och hoppade lite eftersom att tältet sitter på studsmattan , men sen sa jag att jag skulle bli åksjuk så vi slutade , sen vart jag och mathilda sugna på popcorn så vi gick in och poppade , hah sen spelade vi in jätteroliga filmer men sen förstörde mathilda min kväll när hon sa att min kudde var ful så jag tjurade ett tag , men sen glömde jag bort det ! vi låg och pratade hela natten typ , och jag vaknade flera gånger ,först att jag höll på att frysa ihjäl sen vaknade jag av att jag svettades ... aja vaknade runt 10 iafl sen gick vi upp och lite sånt, såg på film  , sen runt halv fem åkte jag hem men det var ingen hemma ! haha
tack för kvällen tjejer! ♥


                                 jag saknar dig hjärtat ! ♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0