kuuul..

sitter och tjurar , vi om har sett fram emot jolly camp hur länge som helst, och gissa vad? vi tränar typ med 99-00:or ... för vi är dom äldsta , kuul , man som åker på sånt där för att utvecklas och det kommer ju att gå så himla bra nu!!!!! men vi ska försöka komma med 96 killarna istället , för det borde vi faktiskt få

men idag gick jag upp halv nio och lite innan nio cyklade jag till ok för att träffa mathilda för gissa vad vi skulle göra ? jo vi skulle ut och springa 5 km! duktiga tjejer vi är! idag blir det en packdag sen hade jag tänkt se i rymden finns inga känslor ikväll, det var ett tag sen! men nu har jag inget mer intressant att skriva !


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0