en massa innebandy!

nästnäst sista dagen nu och vi har nog haft det jättekul!
igår så var det två innebandyträningar + en fys sen en kostrådgivning. Jaa sen mer underdagen och sånt vet jag inte vad som kommer att hända , det skriver jag om när jag kommer hem , men idag då , så har vi ''bara'' haft två innebandyträningar och det står inget mer på scheemat .. men något annat kul borde hända! imorgon har vi faktist sovmorgon! klockan 10 har vi fotning sen innebandyträning med niklas samt att vi har en ''träff'' med han senare under dagen på IMA sport! på kvällen är det också frågestund med han och några andra ''stjärnor'' här ! på torsdag är det först tävlingar med dom andra sporterna som är här sen en avslutning med niklas ! efter det drar jagdirekt till leksand!
men dom här kan vara helt fel också , men nu har jag skrivit som att vi är i grupp 1 som vi säkert är också!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0