bricka med dricka

skoldagen började med att se film  , due date och i love you phil morrison due date var lite smått kul men den andra var inge bra alls ! haha sen låg vi och asgarvade under första filmen ! efter det drog vi till american och käkade pizza sen slutade vi! inte så ansträgande dag precis ! haha jag och mathilda kom på att bricka och dricka rimmade så vi flummade lite !  imorgon ska vi vara i aulan och se på top 5 videorna som vi gjorde, ååhnneej! hoppas man inte är med! sen är det niornas lekar och på fredag skolavslutning! chiiilll
nu ska jag se desperate housewives och det lilla jag såg igår så lämnade ju tom lynett. inte braa.. och så känner jag att det är dax att köpa hem säsong 4.. aja hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0