10 snabba..

Favoritlåt just nu: har ingen favorit utan många bra
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är nog profil eller idrott, sen tråkigaste måste vara engelska för det är jag så dålig på , hehe.
Stjärntecken: fisk
En bok jag älskar: oj, jag älskar tillsammansböckerna , sen tycker jag dom om irene huss är riktigt bra!
En film jag älskar: jag tycker det är många som är bra , men the last song är nog en favorit, och letters to juliet och hemma bäst, hihi
Tv-program jag gillar: Desperate housewives, ghost whisperer och the killing!
Favoritdoft: lukten av någon som man tycker om, sen min dkny :)
Detta äter jag gärna: grillat och jordgubbar
Dricker helst: hallonsoda, saft eller cola
Favoritgodis: Choklad!!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0