solsidan

äntligen börjar det! , som jag längtat! :D
matchen gick väl sådär, vi var duktiga med tanken på att det var ett otroligt bra lag vi mötte, haha sen fick jag ju mina anfall som vanligt (a), fast det blir nog mer nästa match eftersom vi möter ''favorit'' laget hedemora..., jag drog nästan ner byxorna på en :p , eller hon putta mig sen tog jag tag i något för att hindra smällen och då tog jag det som var närmast och ja :p haha :), vi åkte ju buss upp iafl myysigt.
jag tittade på remember me och hitta nemo på fannys mobil på hemvägen, eller jag somnade nästan för jag var grymt trött för blev mycket springa och så.
ikväll blir det iafl gryos! :DD, äntligen!, har längtat till det hela veckan :D
bra tv kväll ikväll, solsidan-timeout-barcelona, och vilka dom spelar mot har jag glömmt :o, aja match äre iafl :)


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0