PunkterARN

idag började verkligheten igen, lite skönt att komma igång igen och inte bara ligga och sova hela dagarna!, sen när jag vaknade undrade jag vad det var som lät, sen kom jag på att jag skulle till skolan, hehe. Imorse taggade jag och mathilda till bussen, men mathilda kom aldrig och jag blev jätteorolig att hon hade försovit sig eller något ,sen ringde jag och smsa men inget svar, men efter åtta där så kom hon som tur var! haha

I skolan hände inget speciellt, svenska-hemkunskap-mat-matte-biologi, kul att vi har fått läxa i hemkunskap redan! -.-' . Och mathilda punkterade min kaka :'( , eller macka eller vad det var , dom hade gäst sen när hon skulle pensla på den så tog hon i för hårt så den blev mindre :'( , jag pratade inte med henne på aslänge.., sen var jag snäll och gav henne en större kaka eller macka, sen förstör hon bara...
och tack joel som hitta mitt borttappade sudd! :)
aja efter skolan följde jag med mamma och gymma, haha det var fett tråkigt!, inget för mig ska jag säga :P

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0