jag ♥ min nya krylbo overall!

skönt med sovmorgon! :)
skolan hände inget speciellt som vanligt! :D, haha jag har aldrig något speciellt att skriva om, men i helgen ska jag ju få sova på emils hotell ;), lite dyrt men jag får väl råna en bank eller något? :), 10 000/ kväll om jag har tur annars är det 20 000 eller om man tar hans skåp så blir det 30 000, haha :)
efter skolan åkte jag och hämta min nya kkrylbo overall ! :), den satt jättebra och är jättesnygg!  lite lång men det gör inget :)
ikväll kommer kanske jennifer, adam och deras mamma hit och ser handboll med oss :)

jo juste jag och johanna gifte oss ;)♥


Kommentarer
Postat av: Johanna berg

men hallå glömde du att jag fria och att vi gifte oss? :'( <3

2011-01-28 @ 16:51:13

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0