en/flera personer som..

.. som du älskar av hela ditt hjärta - FannyJohannaMathildaPernilla
.. som du skulle offra livet för - dom ovanför
.. som är den smartaste du känner - Jag själv :)
.. som alltid får dig på strålande humör - Pernilla
.. som får dig att le när allt känns tungt - Mathilda
.. som är den omtänksamaste du vet - Amanda
.. som är en bitch - haha jadu
.. som är en fjortis - mathilda :)
.. som är en föredetta bästa vän -
.. som är snygg - NathalieMattsson
.. som är osmart - Johanna
.. som är en riktig vän - Johanna
.. som är din älskling - Emelie!
.. som är den galnaste du vet -  PERNILLA!
.. som är den konstigaste du känner -  Frida Larsson! :D
.. som är underbar - Evelina
.. som är dum - .
.. som du kan prata med om allt -Fanny
.. som är din barndomsvän - Johanna  
.. som du saknar - Evelina så grymt mycket!! :(
.. som du har spenderat mest tid med - Mathilda&Johanna typ
.. som du var dum imot när du var mindre - Jag vet inte
.. som du tycker är snäll - Olivia :)
.. som du har sportat med - krylbo ais  
.. som du skulle vilja krama just nu - Evelina ♥
.. som du känner var din första kärlek -.
.. som du inte har träffat på länge - nathalieMattsson
.. som du vet saknar dig -  Evelina , hihi
.. som du träffade idag - 8c och några roliga från skolan
.. som du tycker är söt - Fanny
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - ingen tror jag

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0