lördag

hejhej,
kvällen igår var jätte mysig, först åkte vi till en restaurang som var jätte mysig, vi fick sitta i ett eget litet rum som såg ut som ett fängelse, men det hade varit det förut och så, lite coolt sisådär :), maten var god och så ,sen fick alla barn glass till efterättt, och jag och mathilda sprang typ ut , haha xd , sen var det jättesvårt att få av glassen från skeden så det tog lite tid och en tjej bakom oss ba, asså ni vet väl att det går jättare om ni doppar den i vatten?, haha kaxig typ det där! , sen åka till lugnet där vi träffade Evve och Maja, sjukt söta tjejer det där! ♥ skit spännande match där falun vann i förlägning, sen fick man ju se Sara och Thérese också!!! :D:D:D:D, och emma är grym!!! sen träffade man många välbekanta ansikten, såg Jenny (ledaren första året på JCamp), saknade Linnéa♥ och kusinerna Svarfvar, och ja Emma och Camilla, men dom var ju på plan och Camilla coacha! :) ,bilder kommer!! 


idag åkte jag till romme först och fixade pjäxor, skit snygga!!, sen hem till Viktor och fixa snowboard som jag ska prova i kläppen och se om jag vill ha den, tacktacktack!! :D ♥
ska åka och handla nu skriver mer ikväll!,
imorgon blir det nog backen! :D
ingen match idag heller, vi hade inge folk...

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0