♥KAIS Mora damer elit!!♥

jag kunde ju lixom inte bara skriva kais mora ni fattar, vi lixom spelar ju mot ungdomslagen och dom hejar jag inte på !! hehe
okej jag fattar typ inget av revolutionerna, eller jag fattar men det är skit svårt att skriva något :o  , ja ni fattar...
sitter och lyssnar på innebandy nu , ja det heter så , haha låten stämmer bra in på sporten, kommer här neranför ! :) eller nej jag orkar, men aja :) nu blev det warrios of the world united ist :), kul att veta va? , ikväll blir det nog melodifestivalen,

jag längtar asmycket till på fredag! :D, hoppas emma står också!, då blir det ju roligare och titta också , jag tror hon är förstamålvakt, aja det får vi väl se på fredag, sen spelar ju sara therese och anna, ja jag kommer nog vara i himmelen i typ två timmar!! :D
sen började jag längta till karnevalen :oo , aja vi ska gå 3 km så kan man ha kläderna på sig så man slipper gå runt i svetiga kläder på kvällen :) , aja helt onödigt inlägg men lite tidsfördriiiv!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0