jag är kuligast !

haha dagens roligaste stod jag för! xd, ja och mats också men,

Mathlida retades med Johanna,
Johanna till Mathilda: åååh snart sjunger jag ut vad jag tycker om dig!!!!!!!
Jag: avundsjuk jag är så avundsjuk..
hahha jag tror aldrig jag har garvat så mycket xdd

sen Mats : johanan du har nå lort på linjalen
(johanan tittade jättenära och ba nej det är inget)
mats: jo men det sitter ju där
Johanna : nej..
Mathilda jo men han menar ju dig xd
haha kanske inte så kul här men det var skit kul xd vi har kul tekniklektioner ! ;)

sen idag hände inte så mycket , lite lektioner och så, men nu ska jag skynda mig till tvn så jag inte missar för mycket på familjen annorlunda så hejdå


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0