iskallt

haha kul rubrik men de stämmer faktiskt
-26 ute i morse och våran luftvärmepump hade stängts av så det var 18 grader i huset, men ute på mitt rum var det varmt och skönt :D

matchen idag gick bra, vinst som ni såg tidigare, dommarna var helt borta menmen, en klev på mitt blad och rev mig , haha jag ba vad gör du? :o hahah kul jag är
när jag kom hem fick vi besök av jeanette och nikolaj som vi inte hade sett på tre och ett halvt år :p ,
sen pluggade jag lite och så , ska fortsätta lite nu :)
imorgon är det ju match igen, 11.30 i kopparhallen, var där! ;)
sen ska jag och johanna sitta i sekket på båda herrmatcherna! :), tufft!
aja allt från mig just nu


backpower!! ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0