toppen tisdag

tjena hallå hej

Mathilda och Sanna dissa mig på bussen, tog en tidigare, inte snällt, inte snällt. Men hade det så mycket roligare med Emma ska ni veta! Kom hem runt halv fyra, då åt jag min älskade mellis sen ner på stan och köpa en ny reservklubba. Min efterlängtade rosa Exel! Tyckte att jag var värd den. Riktigt kap blev det också!
När pappa kommer hem ska vi kanske åka och titta på golv och tapeter till mitt rum! och idag var det sista ''riktiga'' skoldagen , resten är schemaavbrytande. Sen igår fick jag veta något helt magiskt, det går knappt att beskriva. Mitt liv kan inte bli så mycket bättre just nu!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0