M.Y.M ♥

tack mathilda, amanda, michelle, sabina, anton a , anton h, jonte, mattias, fredrik & linus för ni gjorde den här kvällen värd att minnas! ♥
var ju lussebandy igår, och det var nog den roligaste kvällen på länge! Och grymt bra gick det. Så himla stolt så det finns inte! Första matchen spelade vi mot sistaårsgymnasier. Och först vi ba shit vi kommer åka på storstryk. Men icke sa nicke, vann gjorde vi med 2-1 , jag avgjorde, hihi. Andra matchen vann vi också med 4-2 tror jag. Sen hade vi aslångt mellanrum så vi satt inne i omklädningsrummet och hade allmänt trevligt. Sista gruppspelsmatchen förlorade vi med 3-2 men vi kom två i gruppen och fick spela åttondelsfinal. Vart en liten väntan där också så då vart det ännu mer roligheter inne i omklädningsrummet! Sen var det dax för kvarten som vi vann med 6-1 om jag inte minns helt fel. Så vi var vidare till kvarts final! Alla var grymt taggade men vi förlorade tyvärr med 2-1.. Samtidigt som jag är ganska besviken att vi inte gick till semi, så är jag så himla stolt och glad att vi tog oss så långt som vi gjorde. Det hade vi verkligen inte räknat med. Som pris så fick vi en massa godis att dela på! tack återigen för en underbart rolig kväll!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0