JULLOV!!

sitter och lyssnar på julmusik och njuter av ett välförtjänt jullov!
idag skulle vi först spela innebandy, och en massa andra sporter mot lärarna. Och självklart spelade jag innebandy. Hur det gick behöver man ju inte gå in på men. Hihi. Sen fick vi betygen tillbaka. 9 MVG, och resten VG. Jätte nöjd är jag! Däremot har jag en stark rädsla att jag kommer sänka mig skapligt nästa år. Men det tar vi då, nu ska jag bara njuta av detta jullov som kommer bli riktigt bra känner jag på mig!
Jag ska till karlstad och spela SM
Hitta på en massa med mina fina vänner
Och en massa annat skoj!
Sen blev det lärarnas julshow. Sen ner på stan och titta runt och fikade lite. Julafton om två dagar, längtar verkligen! Sen skjutsade Frida hem mig så då blev det en massa prat med henne och dunka en massa musik!
Nu ska jag slänga mig i soffan och bara ta det lugnt.




Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0