sommar♥

hejhej ,
skrev inget igår men satt aldrig vid datan ,
nathalie kom vid 11 och vi satt oss och prata och så , sen cykla ner till stan och åt, hyrde film och köpte godis, när vi kom hem spelade vi lite kubb och gick ut och knäppte kort i det fina, sen på kvällen kom johanna och vi prata en massa och tittade på film , orphan och babysitter wanted och på orphan gissade jag rätt, för jag är bäst!
jag : jag tror att esther är en dvärg, för jag tror att hon är en kvinna
johanna: haha, jadu du brukar ofta gissa rätt men nu har du nog tyvärr fel..
haha sen i slutet så fick man reda på att esther var dvärg! kung jag är!
aja sen somnade vi sent och vaknade typ kvart över elva, och nu har hon nyss åkt hem :( jag älskar dig bästa vän!!♥
nu ska jag skynda mig att duscha sen ner och titta på brors match som spelar mot avesta!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

bästavän <3!

2011-05-19 @ 17:03:00
URL: http://nathaliemattsson.devote.se

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0