kläppen - igen!

då var man i kläppen igen, fast i kusinernas stuga den här gången  , riktigt mysigt!
gick halvdag idag, först sovmorgon till åtta, sen so, engelska, fortsatte med provet ,det gick bra, hoppas jag!
sen så mat och sen egentligen kemi, men hon är fortfarande sjuk så vi hade helklass fysik istället, och den började senare, så jag hann inte vara med, så spelade kort med heffa och pontus istället, hann inte spela klart men vi vann ifal! :D kung! ikväll blir det lite desperate housewives , det är superspännande nu! hihi
men nu ska jag erkänna en sak.. jag har börjat gilla Slipknot lite ,eller lite mycket,  så grymt bra!!

before i forget!♥



liite läskiga men grymt bra!!, hhaha wb Lordi som jag sa när jag var mindre (a)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0