jag älskar er brudar!!

har varit en underbar helg i örebro med dom bästa tjejerna!

Fredag: kom fram, packade upp och så, sen så var det iväg till match mot sjöstad som slutade 0-0, en riktig skitmatch om jag får säga det själv, vi hade minst 25 målchanser medans dom hade två bollar mot mål som kom rullande, och utvisning fick man för ''hög klubba'' som var sååå höög, men turen hade inte riktigt kommit än, efter matchen duschade vi i dom otroligt äckliga duscharna, hela hallen var sjukt äcklig! sen tittade vi på killarnas match som dom vann med 4-5 tror jag det var!, riktigt spännande, sen fick man träffa dom otroligt saknade heby-tjejerna!♥ efter matcherna åkte vi hem och åt sen tillbaks till skolan och jag och fredrik gick till kiosken sen stannade vi där och tittade på mora-djurgården och mora vann, en match närmare sm-final! :D efter matchen vart det mys inne hos killarna! sen sova för en tidig morgon väntade!

lördag: upp klockan 6 och gå iväg att äta frukost, gick faktiskt bra att vakna , och klockan åtta var det match mot Saga IS som vi tyvärr förlorade men ett mål och ett assist fick man dit iafl!, sen direkt titta på killarnas match som dom förlorade ! sen tillbaka och chilla vid skolan , sen lunch och så , sen åkte vi till gustavsvik och badade, inte kul alls tyckte jag!, men jag vågade åka två ruschkanor ! (a) så jag och johanna åkte hem tidigare och la oss och halvsov lite , när alla hade kommit tillbaka hade vi en fin liten begravning åt mathildas klubba som olycklitvis gick av på matchen! :( rip.. sen klockan åtta var det match igen och killarna hade b-slutspel vi vann och dom vann, jag hade ju skrivit sara♥ på typ allas armar så det gav nog lite tur tror jag!, det var nog därför dom vann! när matchen var klar åkte tränarna och köpte mc donalds till oss, och när dom var borta fick vi veta att vi gått till a-slutspel. gissa om vi blev glada!! på kvällen tänkte vi ju ha trevligt med killarna, men det var det någon som inte ville att vi skulle ha och gjorde inbrott på deras rum, stackrarna! men det blev en kväll inne hos oss och framför tvn ist! sen när vi skulle sova var det några killar som knackade på vårat fönster, skitläskigt!! aja nu fick vi iafl sovmorgon om det inte hade varit några som knackade på klockan 6 för att smarta tim hade glömmt sin klubba inne hos oss!

Söndag: fick sova till åtta sen vid halv nio gick vi för att äta frukost, sen tbx till skolan och packa iordning lite och ge hejdåkramar till killarna. sen kvart i tolv var det match mot rönnby som vi tyvärr förlorade med 1-0! :( men jättebra kämpat av alla, ni är bäst!♥

bilder kommer nog senare!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0