fanny!♥

hejhej,
skirver lite om igår och idag ,
det blev ju sthlm igår, riktigt kul, dagen började med tåg dit, sen kom vi fram och så , dagens roligaste började med att en kille ramlade på skateboarden, sen titta runt i alla affärer, äta, titta lite med, äta glass, och titta ännu mer och ja, tåget var försenat också, men det gick bra ändå, hem kom vi ju! :Dkom hem vid åtta då det blev fotboll , barça vann med 0-2!! :D messi!♥
i stockholm hittade jag, shorst, linne, bh, kofta, inte så mycket men snart blir det ju turkiet!

idag så åkte jag ner på stan med mamma, sen hem och åt, sen cyklade jag till stan igen med Fanny, tog spruta igen mot hepatit a och b, sen tittade vi runt lite och cyklade hem till mig, ikväll blir det massa ds!
aja allt från mig!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0