tjärnsjön

som jag trodde hette tärnsjön som låg i krylbo men som egentligen ligger i brunnbäck som inte ligger i karlbo....
alla fattar jag förstår, men så där såg min och victors konversation ut imorse när han typ skulle förklara vart tjärnsjön låg -.-' , mitt bästa lokalsinne uknow
jaja, det blev ju tjärnsjön med c-laget idag, bästa laget jag fick, eller inte, jag fick typ gö allt för dom balla ur, hahha en var ju ba för rolig!, oskar tror jag han hette, värsta humorn! ,
blir ingen träning ikväll heller för jag e fortfarande lite sjuk :(
men nästa vecka börjar innomhusträningarna (yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy'
det var allt från mig just nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0