snabbis igen

hejhej har nyss duschat efter en träning , en ganska bra en, aja
efter skolan stack jag och mathilda och köpte sallad och stack till kopparhallen
vi åt sen tränade vi, jag hittade världens sötaste säraste klubba i det där rummet för pappa hade inte kommit med min, så jag lånade nyckeln och lånade en och det var den enda i min vinkel, jag är ju lite speciell av mig ni vet ;)
aja ,det var typ en sån här klubba som man köpte på coop eller leksaksaffären :)
haha
vi spelade in lite av våran film idag , haha bäst den é :D
profilen ska man inte prata om.....
men nu blir det idol! :D
blev ganska långt men endå :P
och barca vann med 5-1 igår , awesome!♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0