nästan min sista dag...

Mathilda tappade bort oss i skogen, bra gjort tjejen!, jag ba, om vi går här så kommer vi ju till stigen snart , hon ba nej det är hitåt, och jag ba nej det är hitåt jag lovar, hon ba nej kom nu, och jag gick med na, men gissa vad? , jo hon hade fel, vi var mittt ute i skogen, och vi viste inte var? hur långt hade vi gått? , är vi långt borta från hemmifrån? vi visste inget ,det va skit läskigt :s, och jag ba skrek åt na typ , och jag var jätte hungrig, och jaag va så jäkla arg , men hon hittade ut som tur var, och efter det så var det jag som tog kartan, vi var borta i 40 minuter typ om ni ville veta? , men vi hitttade 4 kontroller på 20 minuter och var hemma i tid, tur för henne!
iafl, första lektionen var inställd, så vi spelade kort, som vi gjorde hela andra tiden av skolan också kändes det som, för vi hade typ bara  hål, inge kul,
mathilda var typ hyper på spankan :o
nu ska jag dryga mig klart med knäppaste frida larsson, som bor i vittinge som ligger brevid heby mot uppsala som jag har räknat ut :d, haha saknardej
aja har pluggat kemi och nu ska jag packa
drar till mora imorgon så blir inge bloggande tills på sändag kanske lördag, för jag ska på distriktslagsuttagning (y)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0