hel, och jag menar hel dag i kopparhallen

för det var ju dm där, åkte ner runt 12 kanske? , kollade lite på en match sen vart man inkallad i kiosken, stod där i några timmar och det var ett jäkla springande ska jag säga, hit och dit , varor slut här och där, sen ner till sekket där man satt i två matcher , var ju lite svårt ibörjan men man fatta till slut :D hihi
sen fick man dela ut pokalerna till 1 och 2an, fick dela ut till falun som såklart vann ;D, var skit nervöst så jag vet inte vad, men falun vann med 4-3 i förlägning :)
sen plocka ihop sarg -.-' , men tur att lilla linus var så stark och hjälpte mig ;)
har inte hänt så mycket mer idag
är ledig från skolan imorgon för jag ska till falun och ta ut tandställningen :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D::D:D:D::D:D
hihih

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0