blir dåligt med uppdatering nu!

har ganska mycket läxor och allt
satt och plugga i 2 timmar idag -.-'
skolan hände inget speciellt, tiden gick ovanligt sakta :o
och skolfotto om 2 dagar,  blääääääääääää
haha jag och mathilda tog oss en siesta på bron när vi inte orka mer :) hehe

just nu sitter jag och dunkar musik, kommer några bra snart :)
och robin håller på att lära mig några av dom nya reglerna i innebandy :p , så jag vet vad jag inte ska göra så ofta ;) haha :D
vissa är jäkligt dåliga enligt mig , nu kan jag inte ha min salmingklubba som jag var sugen att testa, men jag älskar mitt zone blad, och man får matchstraff och man har olika ''farbikat'' eller vad det heter på bladet och skafftet, ja alla fattar hör jag, så hejdå den drömmen!
hhaha här kommer den som jag garva mest åt, tjejer får spela i kjol, ´hahahah nya maatchställ iår då tjejer ;)
aja träning imorgon ,det vi gillar


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0