seriiiiepreemiäär shaalallalallaa!

seriepremiär imorgon!, TAGGA BRUDAR!
halv tolv i kopparhallen, va där!

aja dagen idag då, skolan som vanligt
började med spanska, inte så kul start på dagen, eller inte
sen so med kina, blev ganska mycket prat och så då ;) sen engelska sen jääättelångt hål.., men jag var vaktmästare :D hahha , jag hade allas nycklar på mitt halsband :D, hahha mathildas , johannas och martins + att jag hade martins gem också men :) det skramlade as mycket , thihi
sen satt vi oss och spelade poker med martin och rikard, jag kom sist, yeey jag är så duktig, jag äger verkligen! aa eller inte :)
sen fick vi veta våra kemi prov, fick vg! :D , fast vi var ju inte lika bra som rikard som fick vg++ på sitt prov.
sen klf sen åka hem till gammelmorfar som fyller 90 imorgon ;) grattis ;)
nu ska jag ha fredagsmyyys och tagga till match!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0