mathilda är en fuskare :@

hon fuskade när vi spelade kort, jag fick typ damp ? ;o , jag pratade inte med henne på typ 5 hela minuter ;o reokord! thihi
hände inte så mycket i skolan , typ spanska först och vi pratade typ bara, sen engelska , sen so med kina♥ hahahha!, vi skulle leka en lek när hon skulle föreställa någon och hon var zlatan och jag ba buuuh!! , haha!
sen fysik och vi pratade om universum och när jorden kommer gå under och så , jätteintressant faktist!, hihi och kim blev rädd :P
sen klf, och vi ska ha disco :D:D, asnice!
ikväll blir det slappkväll och imorgon har vi match , TAGGA BRUDAR!♥

och bilderna jag la upp igår, mathilda ba deet var förra året, hahah shit vad jag garvade, hon ser ju skit liten ut!!! xDD

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0