leifby!!

tittar , eller ser på match  nu , eller jag ser inte jag läser, följer barcelona-köpenhamn nu via leifby!, inte så jätte bra för dom skriver in så mycket annat så man tappar bort vilken som hör till den matchen :P haha men det duger:)
nu är det hörna om ni ville veta :P aja,  hoppas dom vinner iafl!
aja dagen, vi hade musik idag, det var skit kul! , och läraren är värsta bäst!!, han ba jamen dina föräldrar känner jag ju till typ alla :P , sen var han jätte kul:D
1-0 LIONEL MESSSSIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ gud han är!♥
profilen var helt okej , gick inte såbra för mig men, aja
vi spelade innebandy , och jag åkte ut 2 minuter :D haha , för jag ''tacklade'' rikard
sen träning, gick bättre än väntat , men nu ska jag se klart på berg flyttar in :D
adjö



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0