jag ♥ skridskor = (N)

fast ne, jag suger, jag kan typ inte åka framåt ?, sen kan jag inte stanna ? , och jag fick så Jäkla ont i fötterna :D
aja , jag och mathilda och johanna och joel och oscar och pontus gick till isahallen typ en timme före, och jag är king på att skjuta föresten, pucken kommer knappt till målet och jag har otur :D
hihi, sen var det några roliga dörrar som satt på rad, så jag johanna och oscar gick genom dom och asg, kul :D
sen spelade vi match i typ 10 minuter kändes det som ? ;o, men det tog ju ett tag för alla att knyta skridskorna för typ ingen kunde :P, tur att man hade specialhjälp till det :D
jag och johanna var kingar när vi spelade match , och mathilda var utmobbad för hon var i ett annat lag , HAHA!
idag var nog min otursdag ;o det börjar med att jag råkar limma fast håret i spaggeti på tekniken, för vi gör en bro av spagetti så då skulle jag blåsa så limmet fastnaade fortare, och gissa vad ? håret fastnade med -.- sen tappade jag mackan i handen så jag fick smör i hela handflatan , sen på matten så satt jag på peters stol , och den va typ vind eller något så sen när jag skulle dra bak den så vickade den nästan och jag blev skit rädd och började skrika typ :o haha....
snart drar jag iafl iväg på träning så man får skjuta av sig lite, känner att jag skulle behöva det just nu,
imorgon ska vi nog träna med skollaget, och jag ska göra mitt orienteringsprov ;o lycka till behöver jag nog...
lite långt kanske ? menmen :D


Kommentarer
Postat av: mathilda

jag var iaf i det vinnande laget:D

2010-10-12 @ 18:16:34
URL: http://mathildaaberg.blogg.se/
Postat av: saa

2010-10-12 @ 18:52:48
Postat av: sara

kul att den skickades utan mitt tillstånd :O

jaja, du var bra du med :D<3

2010-10-12 @ 18:53:17
URL: http://saraaolssn.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0