hej

haha jag har så jäkla tråkigt så det finns inte! , haha 
men dagen då , skolan , inget kul hände alls, tränade efter skolan , inte så seriöst, men vi spelade lite sen sköt vi på mål , jag fick ont när jag sköt , tror jag sträckte mig eller något , men fick sjukt ont i jag vet inte vad det heter , men under rumpan , typ på baksida låret? aja men gör inte ont för tillfället iafl :)
på söndag har vi match och nu ska vi banne mig vinna! tagga brudar!
hahah dagens bästa!
det var någon konsär på skolan
johanna: varför kan inte vi i högstadiet också få ha konserer?
jag: vaddå ? varför skulle vi ha det?
johanna: jag vet inte , men jag brinner verkligen för ¨sånt ,stå på schen och sånt,
jag: jaså, jag visste inte att du kunde spela instument
haha , kul just då iafl! :D

imorgon är det fredag och bror fyller år
jag ska fråga johanna och mathilda om vi ska leka, hihi kul :)
sen åker victor till egypten, inte avis allls......



tvåmåls skytt, shalalalala! :D♥
bästa

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0