barcelona snart! (Y)

typ 20 minuter kvar :D
igår var jag hos johanna och idag har det varit fotbollsavslutning, gick jätte bra att dömma, eller inte :)  hehe
adam ba mobba mig hela tiden :O
sitter och pratar med snyggasötafinasupersaknade emelie nu, och vi pratar massa gammla minnen :) fan vad jag saknar er asså! :( helt sjukt....
imorgon är det iafl match mot grabbarna! KROSSA!!!!! :D haha
våran stora data är paj, och jag tänkte ladda in några söta bilder på mig och mathilda när vi var katt och hund :P men nu orkar jag inte det så dom kommer någon annan dag :)
hadet så kult :)

hahahha min , felix och mathildas favorit!
-jag spelade fiol igår så att frugan började grina
-jaså vad var det för vacker musik?
-musik och musik , hon fick stråken i ögat
HAHAHAHAHHAHAHAH klockren!! xd


joel: den som vill vara med mig får följa med ner.
alla sitter kvar xd
hahahaha

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0