2 1/2 men!

sittter med ''min'' bärbara i knät och lyssnar på musik, medans jag tittar på 2 1/2 men, så jäkla kul :D , mendas som jag sitter och pratar med amanda som försöker övertala mig om att hon ska skjutsa mig på styret till skolan, men det kan du glömma gumman ;)
aja dagen, jag gjorde mitt orienteringsprov, och gissa vad ? MVG!!!:D  jippie, fast jag började typ grina i början för jag visste inte vart jag va :$, fast det var jag inte ensam om att göra, för mathilda och amanda hade visst också gjort det :D haha
jag hittade alla kontroller på 37 minuter :D
sen träning efter skolan, seriöst ;)
imorgon åker jag direkt till träning efter skolan så vi hörs! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0