19 oktober

jo jag har dålig fantasi jag vet
iafl fick vi sluta kvart i 2 idag, det var chill, för vi hade dubbel mattelektion sen så slapp vi biologin, skönt
fast det var lite segt med nästan 2 timmars matte, fast jag satt mig hos Krille så då fick jagbygga med hans kub, en sån där man bygger ihop, alla vet nu ? , bra
den var skitsvår;s men jagklarade det efter ett tag:D *stolt* fast det tog längre tid för krille, haha :D
annars hände inget kul i skolan, pernilla är tbx :D sen hde vi första hk, vi gjorde grönsaker och dipp :D, jagoch mathilda gjorde taco dipp och det vart asgod :D<3
imorgon är det profil:D
imorgon är det träning , hoppas det blir bra

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0