tidsfördriv

1. Mitt namn? - Sara Anna Olsson
2. Exakt ålder? - 14 år 7 månader 30 dagar
3. Vart bor du? - Avesta
4. Syskon? - Markus
5. Husdjur? - Nada
6. Färg på ditt hus? - vitt
7. När är du född? - 13mars
8. Klass? - 8C

9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Har du något jobb? - skolan
11. När ska du sova ikväll? - när jag somnar
12. Mitt största intresse? - Innebandy
13. Duschat idag? - Yees
14. Kramat någon idag? - jaaaaa
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - macka, pizza, kyckling och potatisgratäng :)
17. Dagens klädsel? - byxa och tröja hoppas jag
19. Dagens sötnos? - mig själv (a'
20. Dagens roligaste? - Jag på so lektionen :)
21. Har du många vänner? - jag har dom jag behöver
22. Vad ska du göra idag? - sova och tagga!
23. Vem kramade du senast? - Fanny
24. Vad längtar du till? - Julafton! ♥
26. Vem längtar du efter? - Många.....
27. Har du pojk-/flickvän? - nej...
28. Vem pratade du med i telefon senast?. Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Elin, yes<3


Favorit

31. Film? - ojojoj, finns jättemånga bra
32. Låt? - typ jag vet inte :o , finns så många
33. mat? -tacos, och grillat
34. Dryck? - hallonsoda
37. Stad? - Sthlm och Göteborg
38. Land? - Spanien♥
39. Ämne i skolan? - Idrott, Profil
40. år? - jag vet inte

Senaste

41. Personen du tänkte på? - Mathilda :o
42. Personen du kysste? - Vet inte (a)
43. Gången du spydde? - länge sedan :o
44. Gången du grät? - vetinte
45. Pizzan du åt? - idag på lunchen
46. Gången du var i göteborg? - typ ett/två år sedan ? :o
47. Gången du var i stockholm? - förra veckan typ :)
48. Gången du var full? - never
49. Gången du var hög? - aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - jag vet inte

Antingen eller

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt ungar och hund ungar
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Hemma
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel!
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - bååda
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise
60. Svart hår eller blont? - blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa r hur vackert som helst
62. Choklad eller lakrits? - choklad så klart! ♥
63. Göteborg eller stockholm? - båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - spelar ingen roll
65. Coca cola eller fanta? - coccccacola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt!
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva!

Antal
70. Personer du älskar? - dom bästa
71. Personer du hatar? - några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - tappa räkningen efter 15;)
73. Personer du litar på till 100? - Fanny , Mathilda, Johanna, Pernilla
74. Glassar du ätit på en dag? - supermånga
75. Antal festivaler du ska på/har varit på? - Diggiloo ? :) 
76. Gånger du haft minnesluckor? - jag har så bra minne så jag kommer ihåg allt
77. Piercingar har du? - 3 i örorna
78. Personer du saknar just nu? - för många :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? - haha säger det igen, när mathilda är taskig mot mig :(

Vem
80. Vill du kyssa nu? - intevetjag
81. Ska du träffa imorgon? - Laget♥
82. Sjöng du senast för? - haha halva skolan ? ,
83. Hade du senast en msn konversation med - Robin
84. Spelade du tv-spel med senast? - Mathilda ;)
85. Vill du ta med på en resa nu? - hmm någon kul person till thailand , turkiet eller spanien :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - entaskigen
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö.
89. Vill du sova brevid inatt? - Kudden

Vad

90. Gör dig glad? - Innebandy
91. Gör dig ledsen? - svek och när det går dåligt på en match
92. Vad vill du helst göra nu? - åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? - bioligiprov på tisdag
94. Vill du ha nu? - systemkamera
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar
96. Längtar du till? - Julafton
97. Tycker du om dina betyg?- asbra!
98. Ångrar du i ditt liv? - att tappa kameran i vattnet, mohahah!
99. Är det bästa som har hänt dig? - mycket

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0